marți, 25 mai 2010

Adoptie

Fiind o mandra posesoare a doi caini(o catelusa luata de pe strada dupa ce a fost calcata de un idiot cu masina, si puiul ei) va zic ca unul dintre cele mai frumoase lucruri ce va pot incalzi sufletul este privirea unui animalut. De cand am fost mica am avut o groaza de pisici, care plecau, care ramaneau, ca na, sunt firi independente(stau la casa) si niciodata nu am dus lipsa de un caine; mi-as fi dorit sa am si acum pisici, dar cu luptatorii astia doi, cam greu. Pentru cei care au nevoie de putina fericire in a lor viata, dati click aici pentru mai multe detalii in ceea ce priveste adoptia unor 5 "pufuleti":


Sper ca nu se va supara posesoarea blogului ca i-am "furat" poza, dar o consider o momeala destul de buna pentru potentialii interesati.

3 comentarii:

Sim spunea...

Multumesc foarte mult pentru ajutor, esti o draguta. Au fost norocosi ca au fost gasiti dupa atatea zile si sper sa fie si mai norocosi sa isi gaseasca fiecare un stapan grijuliu.

Andreea spunea...

ce frumosi sunt!!! sper sa isi gaseasca stapani cat de curand!
Eu am un motanel negru :)

Aly spunea...

Sa iti traiasca! :D

Trimiteți un comentariu