joi, 26 august 2010

Pandora's Box

Hello tuturor! Stiu ca am lenevit rau de tot luna asta, insa treptat, o sa imi revin; o sa am si mai mutlt acces la calculator si mai mult timp liber. Aceasta este o leapsa pe care ar fi trebuit sa o onorez cu poze proprii, insa din pacate nu sunt acasa, dar o sa ma revansez.
In ceea ce priveste depozitarea, am foarte multe genti mai mici sau mai mari pentru cosmetice, vreo 3-4 portfarduri de la Avon/Oriflame pe care le tot schimb in functie de cat imi trebuie pentru o anumita perioada. Momentan fiind la mare, am ales gentile de Yves Rocher:

Pe cea mica o folosesc pentru creioane,rujuri,mascara,blush si cam atat. Cele mai des foloite sunt:

Creioane: Creion negru Avon Jillian Dempsey - imi place pentru ca rezista, este moale si de un negru intens. Il alternez cu cel de la Seventeen Longstay. Recent, mi-am cumparat din Carrefour Brasov, de la standul Ruby Rose un creion maro caruia o sa ii fac poza. E fooooarte bun, numai cu 5.5 ron(moale, cu ascutitoare proprie si o cantitate sa tot ajunga)

Mascara: Cel de la S-he Stylezone, marca proprie DM, caruia i-am facut si un review, alternand cu MaxFactor 1000 calories(e foarte buna, numai ca la cat era de laudat, ma asteptam la ceva mai mult)

Blush: Cel de la Lancome si tot recent, unul de la Ruby Rose, tot 5.5 ron, un rozaliu discret cu sclipici.

Mai am cateva creioane si probabil alte prostiute, dar nu prea le folosesc. In rest, la produsele pentru buze intentionez sa fac un post separat, intrucat nici pe acestea nu le folosesc, cuz i`m a lip-balm-kinda-girl. :)

Acum trecem la geanta mijlocie, unde imi tin crema-gel matifianta de la Elmiplant, demachiant cu miere si cimbrisor de la Elmiplant, gel contur ochi de la TIS, crema de corp de la Amway(cea spuma), gel anticelulitic Elmiplant, gelul pentru spalat fata de la Iwostin, 2 sapunuri de corp/fata de la Himalaya si cam atat. :) Aici o sa urmeze o poza de grup. Daca doriti mai multe informatii despre un anumit produs, nu ezitati sa intrebati!

Imi pare rau ca am intarziat atat cu leapsa asta, promit ca o sa ma tin de treaba si o sa continui cu postarile! Kissez! :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu