sâmbătă, 1 mai 2010

Creme de maini

Nu am probleme cu pielea mainilor, doar ca nu imi place senzatia de "piele care tine" dupa ce ma spal pe maini. De asemenea, cerintele mele nu sunt prea ridicate in ceea ce priveste crema de maini. Pana in prezent am testat... aproximativ 4, dintre care una de la Oriflame pe care nu mai stiu sa o descriu, deoarece a trecut destul de mult timp de cand am folosit-o. Bun, sa incepem:

1. Crema de maini de la Farmec cu aloe vera si ceai verde. Textura usoara, e suficient o cantitate mica pt a va hidratata mainile. Lasa pielea pielea fina; mirosul nu m-a prea incantat, dar e specific cremelor Farmec, iar cu timpul am ajuns sa ma obisnuiesc. A costat aprox. 5 lei(100ml).

2. Crema de maini de la Avon Skin So Soft. De cand am inceput sa ma mai documentez despre produse, am evitat pe cat posibil produsele de la Avon. Sincer, se vede diferenta dintre acestea si cele de exemplu, de productie romaneasca. Acum as prefera sa imi cumpar de la Farmec sau Elmiplant un produs de ingrijire decat de la Avon. Revenid la crema, nu mi-a placut. Deloc. Este lipicioasa, nu intra repede in piele si nici nu hidrateaza. Cu chiu cu vai am terminat-o, dar nu o sa o mai cumpar din nou. Pret 5 lei la promotie, 75 ml.

3. Crema de maini de la Yves Rocher cu arnica. Am primit odata cu o revista un catalog de la Yves Rocher, unde scria ca la prima comanda, indiferent de pretul acesteia, primesti cadou 4 genti de cosmetice. Si am profitat. Cu ocazia aceasta, mi-am luat crema de maini si inca un gel de dus cu fructe de padure ce miroase delicios. Dar despre el mai incolo. Crema de maini e simpla, dar face ce promite: hidrateaza, lasa pielea catifelata si are un miros aproape insesizabil. Pret 10 lei, 75 ml.

Pupici :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu